UNIQUE SOLUTIONS FOR BRANDS.
SZTUKA & MARKETING

AFORM – program przeznaczony jest dla firm chcących powiązać swoje marki lub produkty z cechami takimi jak: kreatywność, innowacyjność, nowoczesność, wyjątkowość lub nowe technologie. Marki chcące pozycjonować się w gronie związanym z designem lub sztuką mogą wybierać spośród wielu wariantów jakie oferuje program AFORM. Zaczynając prace nad komunikacją marki opartą o nasz program wybieramy te opcje, które w najkorzystniejszy sposób wpłyną na postrzeganie marek oraz cen ich produktów.

Building cultural sensitivity.
WERKBANK – galeria sztuki

Promocja sztuki to dziś nie jedyny ważny element życia galerii. Budowanie estetycznej wrażliwości  jest obecnie celem priorytetowym. Nie tylko ze względów wzbogacających kulturę, ale i z potrzeby podnoszenia jakości życia ludzi w ogóle.

Wrażliwość estetyczna jest bowiem wstępem do możliwości oceny otaczającego świata. Podejmowania decyzji związanych z codziennym życiem, w tym także zakupowych. Możliwość oceny jakości usług i produktów stanowi podstawę do tworzenia świadomego konsumpcyjnie społeczeństwa. Dlatego ważnym jest współdzielenie świata sztuki i marketingu.

Be creative. Reach the targets!

Kreacja, design, sztuka to dziś jedne z bardziej nowatorskich sposobów na promocję zarówno produktów, usług jak i przedsiębiorstw. Galeria Werkbank tworzy nie tylko przedsięwzięcia kulturalne i edukacyjne, ale również jest partnerem w tworzeniu kampanii wizerunkowych w ramach programu AFORM.

Here begins a new legend.
Odkryte dziedzictwo.

Historia pewnej winnicy zaczęła się dawno, dawno temu… Dziś opowieść o hrabinie łączy romantyczną przeszłość z pasją jaką tworzy się wino obecnie.

Jancis Robinson światowy autorytet w sprawach wina prognozuje, że światowa produkcja wina będzie przenosić się między innymi do północnej Europy. Jest to możliwe dzięki znacznemu ocieplaniu klimatu, który sprawia, że winnice mogą powstawać w mniej tradycyjnych, chłodnych regionach świata.

Coraz efektywniej i w znakomitej jakości produkuje się wina w Polsce. Młoda wiekiem lecz stara tradycjami regionu jest winnica Słoneczny Zakątek. Marka dowiodła swej wartości uzyskując najwyższe notowania i wyniki poparte medalami w konkursach win.

This is the story

Tradycyjne, nie związane z produkcją wina, obszary wymuszają w szczególności przemyślaną komunikację marketingową marki winnicy. Dlatego dla Słonecznego Zakątka powstała bardzo inspirująca strategia komunikacji związana ze sztuką oraz niezwykłe materiały promocyjne.

Art inspires.
Więcej niż architektura.

Prostota, harmonia z otaczającym światem i naturą. Tworzenie mniejszych i większych wspólnot, pogłębianie więzi oraz poczucie odpowiedzialności za świat stają się ważnym elementem przy projektowaniu architektury.

Świadome łączenie materiałów, faktur i barw to podstawa. Do tego wnętrza stają się bardziej osobiste, ale i poukładane. Nagromadzenie przedmiotów wypierane jest przez dojrzałą organizację i ład. Dekoracje stanowią o guście i statusie. Rezygnuje się już z szablonowych rozwiązań rodem z hipermarketów na rzecz unikatowych kolekcji artystów.

Designed world

W wymagającym świecie architektury i designu nie można pozwolić sobie na bylejakość. Komunikacja marketingowa oparta o związek ze sztuką to idealne rozwiązanie dla marki premium. Tak właśnie powstała strategia i materiały promocyjne dla kolekcji Prem New Look, Prem Classic i Step On oraz producenta JP Promis.