communication within the corporate. Marketing wewnętrzny
the coolest place to work.
Biuro kreatywne.

W Polsce, pracownicy przepracowują średnio 40.5 godziny tygodniowo. Ten wynik daje nam 5 miejsce wśród krajów Unii Europejskiej. W jakich warunkach i na jakich zasadach podejmuje się zatrudnienia? Obecnie rynek pracy określany jest mianem rynku pracownika. Korporacje i mniejsze firmy dostosowują więc swoją politykę kadrową i marketing wewnętrzny do tych nowych, dla polskiego pracodawcy, warunków.

Ważna w pracy jak nigdzie indziej jest efektywność. Można ją skutecznie podnosić czyniąc środowisko bardziej przyjazne dla pracownika, a przez to motywujące go do osiągania lepszych wyników.

W wielu firmach bardzo ważna jest kreatywność. Posiadając kreatywnych pracowników więcej problemów jest rozwiązywanych korzystnie i w krótszym czasie. Stworzenie przestrzeni dla twórczego myślenia niewątpliwie wpłynie pozytywnie na potencjał personelu.

Ważnym aspektem staje się także opinia pracownika na temat tego, czy miejsce pracy jest po prostu”fajne” czy nie. Jeżeli tak, będzie to powód do wypowiadania pozytywnych opinii na temat biura wśród znajomych, na portalach społecznościowych co jest, rzecz jasna, pożądane. Odpowiednio zaaranżowane pomieszczenia warto też pokazywać jako atut na stronach firmowych w internecie.

Very,very cool!

Jedak nie zawsze możliwe jest przystosowanie architektury wnętrz biur, sal czy pokoi. W takim wypadku należy zadbać o odpowiednią dekorację, która sprawi, że będą one tworzyły korzystną do pracy przestrzeń. Właśnie takim zabiegom pozytywnej rekonstrukcji wnętrz poddaliśmy biura firm w Niemczech i Poznaniu.

let’s be in touch!
Grunt to komunikacja.

Kampanie reklamowe skierowane do konsumenta to obecnie za mało, żeby uzyskać dobre wyniki sprzedaży. Potrzebne są działania wizerunkowe i informacyjne, których adresatami są zarówno konsumenci, pracownicy firmy oraz jej partnerzy.

Fachowa i solidna komunikacja wewnątrz firmy stanowi potencjał i szansę, której nie można zaprzepaścić. Dzięki sprawnemu przepływowi informacji partnerzy i pracownicy firmy tworzą dobre opinie o przedsiębiorstwie kształtując pozytywny jego wizerunek na zewnątrz.

Pracownicy poprzez komunikację wewnętrzną są zaangażowani w pracę jednocześnie rozumiejąc zasady funkcjonowania przedsiębiorstwa. Dzięki dialogowi pomiędzy wszystkimi podmiotami wewnętrznymi następuje właściwe zrozumienie celów i odpowiednia współpraca.

Good news, good luck!

Dla Media Expert współtworzyliśmy specjalistyczne targi produktowe wewnętrzne, które mają na celu przekazanie pracownikom informacji o najnowszych produktach i usługach dostawców firmy. Targi te to ważny element współpracy i kontaktu partnerów z pracownikami, możliwość wymiany doświadczeń. To również okazja do nawiązania pozytywnych relacji. Targi Media Expert trwały w sumie 14 dni i objęły około 40 dostawców i 1500 uczestników, dla których przygotowaliśmy odpowiednią oprawę, materiały informacyjne oraz część rozrywkową imprezy.

more projects
ARE YOU PREPARED FOR THE GAME?
PEŁNA AKCJA.

Dobrze zintegrowany zespół osiąga lepsze wyniki w pracy co ma bezpośrednie przełożenie na zysk przedsiębiorstwa. Lepsza integracja to lepsza komunikacja, lepsza współpraca, mniej konfliktów, a te powstające są rozwiązywane szybciej i sprawniej. Osobiste zaangażowanie w zadaniach na poły zabawowych, pozwala stworzyć sytuacje trudne, gdzie można przyjrzeć się jak poszczególne osoby, całe grupy, radzą sobie ze stresem, działaniem w nieznanych obszarach kompetencji czy pod presją czasu.

Najczęściej rekreacyjna formuła eventu integracyjnego służy zdrowej rywalizacji, podnosi energię grupy. To właśnie jest podstawą pozytywnych i wyrazistych wspomnień, do tworzenia silnych i trwałych więzi. Według statystyk na rok 2016 aż 85% wyjazdów ma cel o charakterze team buildingowym i 16% motywacyjnym*. Wszystko za cel stawiając sobie budowanie, utrwalanie lub odnowienie więzi i relacji oraz usprawnienie komunikacji w zespole pracowników.

Pełna Akcja!

To nowy, sprawdzony w realu, format eventu. Jest on oparty o tworzenie i odgrywanie przypisanych ról. Dedykowany scenariusz i realistyczna oprawa filmowa wraz z kostiumami są głównym jego atutem.
Dzięki PEŁNEJ AKCJI sprawdzić można jak w nowej roli np. dowódcy sprawdzi się ten kto dopiero pretenduje do roli managera, szefa działu. Czy ten, kto na co dzień wydaje rozkazy potrafi je również przyjąć i skrupulatnie wykonać. Fabuła może rozgrywać się nie tylko podczas imprezy, ale rozpoczynać swój bieg wiele tygodni wcześniej.

Kostiumy i charakteryzacja

Do dyspozycji oferujemy profesjonalne kostiumy filmowe, składające się z kilkunastu nawet elementów, dające się w pełni dopasować i indywidualnie przypisać. Kostiumy dobrane wg przyjętej wcześniej konwencji stają się atrakcją samą w sobie. Realizmu przygotowywanej postaci przydaje specjalistyczna charakteryzacja filmowa. Dzięki niej można stać się wiarygodnym bohaterem przygody. Na przykład odpowiednio przygotowany kostium, „kurz zmęczenia” na twarzy, a nawet realistycznie wyglądająca rana spowoduje, że pamiątkowe zdjęcie „z akcji” stanie się gwiazdorskim kadrem.

Efekty specjalne

PEŁNA AKCJA to również niezwykłe efekty specjalne, których doświadczyć można w trakcie trwania eventu. Nasze doświadczenie pokazuje, że największe wrażenie wywołuje pirotechnika wykorzystywana w scenach batalistycznych. Spektakularne wybuchy ogniowe, działająca historyczna i nowoczesna broń dla każdego uczestnika, zaopatrzona w amunicję wywołuje ogromne emocje.

Wspomnienia

And the Oscar goes to… Niektórzy mówią, że impreza jest tak fajna jak fajne są materiały foto i wideo ją dokumentujące. Zarejestrowany materiał zostaje zmontowany i stanowi doskonałą pamiątkę, a często również dzieło o realnych walorach artystycznych, którego głównymi twórcami i bohaterami są sami uczestnicy – wspólne oglądanie własnych zmagań stanowić może dobrą zabawę i pogłębić dobre wspomnienia. Taką produkcję można dodatkowo wydać na dowolnym nośniku – dvd, cd, prezentacja multimedialna – jest to pamiątka dla uczestników. Pamiątkowe t-shirty, trofea czy tematyczne gadżety indywidualnie sygnowane dla uczestników dodatkowo podkreślą przynależność do grupy.

Top secret!

Wszystkie atuty PEŁNEJ AKCJI doceniła m. in. wiodąca sieć sprzedażowa w Polsce. Managerowie najwyższego szczebla spotkali się wyznaczonego dnia i po intensywnym przeszkoleniu przeprowadzili scenariusz oparty o motyw bitewny z regularną operacją bojową, która rozmachem dorównywała obrazom filmowym. Akcja zaplanowana wiele tygodni wcześniej poprzedzona została komunikacją teaserową, obecną w całym przedsiębiorstwie, ale kierowaną do ściśle określonej, wąskiej, grupy odbiorców. Zadysponowano wysokiej jakości kostiumy. Oryginalny i wielowątkowy scenariusz, szereg zadań, zajęcia ze specjalistami od broni i pirotechniki, zaangażowanie pojazdów wojskowych, niezwykle dynamiczny finał oraz głęboko symboliczne zakończenie dały w efekcie wielogodzinną przygodę dla kilkudziesięciu osób obojga płci. Przygotowania utrzymane w ścisłej tajemnicy i innowacyjność formatu sprawiły, że efekt zaskoczenia, zaangażowania i satysfakcji osiągnął niespotykany wcześniej w firmie poziom.

* W ankiecie badawczej w 2016r wzięło udział 396 pracodawców, w tym 169 przedsiębiorstw,  97  jednostek publicznych i 32 jednostki non profit. Podmioty te w 2016 roku zorganizowały razem 537 wyjazdów dla 26.115 pracowników.